Нетрадиционная энергетика

Форум по малым альтернативным источникам энергии
Текущее время: 19 апр 2024, 02:28

Часовой пояс: UTC + 4 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 33 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 02:54 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Вітаю коллеги .
Робитиму з 1 кіловатного моторколеса вітрогенератор , сам від електричних справ далекий але маю толкового сусіда електрика то якось справимось .
На форумі тематичному темку відкрити теж непогано ніби ... :)
Маю навички зварщика та навички роботи зі склопластиком .
Ротор робитиму по такій самій схемі як в оніпка тут на відео - ( http://youtu.be/7fEpy5XL-so ) чому саме такий - бо він безшумний кажуть по перше і по друге крутиться навіть при швидкості 1 мс. !!!
Електричну частину робитиме сусід електрик решту все сам.
Контроллер є від 38 до 72 вольт .Моторколесо з суцільною віською , кабель збоку . Діаметр ротора планую десь 3 метри . В середині пінопласт зверху склопластик та гелькоут . Вежу метрів з 8 - 10 , на розтяжках . Аккумулятор один гелевий на 200АГ. 60 кг.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 12:53 
Не в сети
Активный участник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 15:29
Сообщения: 1049
Откуда: Украина ,Херсонская ,Г,Цюрупинск
ТУПІКОВА КОНСТРУКЦІЯ


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 14:22 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Жека писал(а):
ТУПІКОВА КОНСТРУКЦІЯ

+1


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 19:36 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Чому, шановні коллеги ?! Що не так ?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 21:42 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Та все не так... вітер буде більше огинати весь ротор чим віддавати йому енергію - підозрюю, що вітряк перевіряли в аеродинамічній трубі :lol: :lol: :lol:
Ротор Оніпко подібний до красивого бульбулятора з забарвленою рідиною і підсвіткою світлодіодами - булькає, щось крутиться,... але повністю безглуздий з точки зору отримування енергії.

Рекомендую почати з вивчення основ: яку енергію несе вітер при тій чи іншій швидкості, від чого залежить доля енергії яку ми можемо в нього відібрати і т.д.

***
А так, людей подібних Оніпку досить багато: це Петрик, Мотовилов, Адамс і з Бедіні і т.д... не дивно, що вони з'являються і в Україні :D
В "Курилці" є декілька тем в т.ч. і з реальними бульбуляторами.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 22:18 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Це теж бульбулятор донічого ? - http://youtu.be/iHBUi1Pv7AM :)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 дек 2014, 22:53 
Не в сети
Активный участник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 15:29
Сообщения: 1049
Откуда: Украина ,Херсонская ,Г,Цюрупинск
ПОСЛУШАЙТЕ чтоб вас не разводили как лоха есть очень простой тест. высчитайте ометаемую площадб вашего ветряка.потом посчитайте сколько энергии находится в такой площади при интересующем ветре.разделите её на три и получте ту мощность которую сможете получить в идеале .но ваш бульбулятор не является идеальным ветряком поэтому с него получите примерно в десять раз меньше .Идеальный ветряк это планер который при определенной скорости может нести достаточно большой груз.уберите скорость он не подымет даже себя.в вашем бульбуляторе все сделано чтоб скорость была минимальной соответственно и работы никакой ДЛЯ справки с одного квадратного метра в идеале вы можете снять при трех метрах в секунду максимум 0.01 квт


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 00:22 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Є дуже багато вітряків, що "намальовані" дизайнерами і не мають нікого відношення до високого ККД і КВЕВ


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 01:20 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
А існують вітряки з високим ККД та безшумні ? Мені всеодно що клеїти коллеги , смола все стерпить , мені головне щоб сусіди не подичіли від гудіння ...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 10:54 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Шум - це частота обертання і якість обробки лопастей...
До речі, і МК теж не ідеальний вибір для вітряка - у ньому нема точного співвідношення магніти/котушки для трьох фаз - суть втрати.
***
Рекомендую почати спочатку: три лопасті 1-1.5 м, штормовий захист за допомогою хвоста, що складається,... вежа в 6м (стандартна довжина всіх металоконструкцій і матеріалів з дерева)...
В якості генератора же краще або перероблений асинхронний двигун, або заказати в китайців, наприклад, через Аліекспрес.
***
Почитав я про Оніпка: він таки реально продував вітряк в аеродинамічній трубі, а відвідувачам демонструє роботу з вітром від вентилятора - якщо таким способом продути звичайний трьохлопастний вітряк, то він пока КВЕВ (КИЭВ) в 400%
Про генератор же там ще пишуть - фігню якусь взагалі...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 13:02 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Elm писал(а):
Шум - це частота обертання і якість обробки лопастей...
До речі, і МК теж не ідеальний вибір для вітряка - у ньому нема точного співвідношення магніти/котушки для трьох фаз - суть втрати.
***
Рекомендую почати спочатку: три лопасті 1-1.5 м, штормовий захист за допомогою хвоста, що складається,... вежа в 6м (стандартна довжина всіх металоконструкцій і матеріалів з дерева)...
В якості генератора же краще або перероблений асинхронний двигун, або заказати в китайців, наприклад, через Аліекспрес.
***
Почитав я про Оніпка: він таки реально продував вітряк в аеродинамічній трубі, а відвідувачам демонструє роботу з вітром від вентилятора - якщо таким способом продути звичайний трьохлопастний вітряк, то він пока КВЕВ (КИЭВ) в 400%
Про генератор же там ще пишуть - фігню якусь взагалі...


Він крутиться підчас того як звичайний трьохлопастний стоїть , трьохлопастний високо в небі а він на землі при цьому ... як це поясните Elm ? Нормальнийй ротор ніби - http://youtu.be/kcO2Me4wbJ0
Моторколесо взяв для велоелектромобіля що будую , але виявилось заслабким , трохи покоцав кабель при пробзаїздах отже не продам , тому й прийшов до такої ідеї зробити з нього вітрогенератор ( щоб добро не пропадало ) . На веломобіль ставитиму трьохкіловатне .
І ще одне , за хр*овий ротор мужику стільки грамот і нагород би не надавали , форма ротору проста і зрозуміла , немає прогалин , вітер тиснутиме на всю площу ...
Зробити матрицю на звичайні лопасті для мене не проблема , але хочу нешумний вітряк бо зі всіх боків близько сусіди живуть і як лопастний сильно гудітиме то вони напишуть скаргу прийде перевірка і вся робота виявитсья до с*аки , псу під хвіст , от чого побоююсь . А цей оніпківський - типу сверла , шуміти там нічому ...
Добре , треба буде ще більше почитати про типи вітряків ...
ps посилання на мій веломобіль - http://www.velomobilforum.de/forum/inde ... jpg.74701/


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 14:22 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Цитата:
Він крутиться підчас того як звичайний трьохлопастний стоїть

Крутиться, це зовсім не значить "видає енергію" - при малій швидкості вітру, вітряк може забрати лише мізер на рівні пару ватт - цілком достатньо, щоби крутитися самому, але не видавати нічого... А трьохлопастний буде стояти, бо в нього робочий режим починається з 4-5 м/с вітру.

Цитата:
мужику стільки грамот і нагород би не надавали

Патент отримати - це взагалі більш бюрократична справа, чим відкриття... грамоти і все таке - це все лиш папір... А от формул класичної фізики - це уже закони, які не порушити )))
Погугліть, наприклад, "мотовилов генератор" , чи "Адамс генератор", чи "Бедіні генератор"...
Чи в "Курилку" зайдіть: topic1952.html topic1078.html і т.д.

Цитата:
треба буде ще більше почитати про типи вітряків

http://rosinmn.ru/vetro/vetro_index.html


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 16:26 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Давайте відкинемо обговорення форми самого ротору . Мені потрібно пристроїти моторколесо .
Які ще є нюанси саме в використанні моторколеса як генератора . Чи нормльно буде його прикріпити напряму як тут - http://yadi.sk/d/Agm_g5OVMWM6a чи треба ліпше зробити ланцюгову передачу ? ( меншу зубачку на моторколесо щоб підняти обороти )
Може хтось зустрічав в інтернеті ТОЛКОВІ, РЕАЛЬНІ описи від людей що самостійно зібрали систему на моторколесі ?

ps
А що на рахунок отих спіралей вертикальних ? Вони шумлять ? Для густонаселлених районів підходять ?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 17:25 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Метрові лопасті можна чіпляти напряму - віська видержить, а от довші - є сумніви.
Ланцюг чи пас - це додаткові втрати, та і взагалі МК досить тихохідне.
Цікавою виглядає реалізація кутової передачі так, щоби МК стояло віссю вертикально і нерухомо відносно башти... тоді не буде потрібно щітково-колекторного вузла для забезпечення свободи повороту вітроголовки відносно вертикальної осі...

Тут на форумі є посилання на готову конструкцію з МК...
Якщо є час та натхнення робіть краще щоcь подібне http://www.energy-fresh.ru/windenergy/p ... s/?id=1369 тільки лопастей не так багато )))
Кільце навколо лопастей як суттєво зменшить шум, так може дещо збільшити вихід з вітряка за рахунок спеціальної форми: більш докладно може найти в книжці Фатеева - розділ "Кладезь" на форумі.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2014, 17:44 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
До речі про МК, якщо Ви побили проводи, то є досить гарний варіант його модернізації чисто під генератор: розбираємо, всередині розміщуємо випрямні діоди (Шоткі) і виводимо лише два проводи максимального діаметру.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 01:04 
Не в сети
Активный участник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 15:29
Сообщения: 1049
Откуда: Украина ,Херсонская ,Г,Цюрупинск
ЯК ви думаєте якщо на гелікоптер поставити гвинт ОНІПКА він полетить??


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 09:57 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Жека писал(а):
ЯК ви думаєте якщо на гелікоптер поставити гвинт ОНІПКА він полетить??

А як ви думаєте якщо на 2 катери покласти гвинт оніпка або гвинт від літака однакового діаметру котрий попливе швидше ?

Elm дякую , файний концепт - http://youtu.be/sdBonRBv19I ( думаю лопастей там не забагато , їх там стільки щоб стартувало якнашвидше , вже при 2-3 мнс ) буду вникати в теорію та практику поступово . Насправді маю мало часу на подібні речі бо задумав один дуже цікавий концепт екологічного вело-електромобіля , і час та рессурси бажано б зараз вкласти саме туди , напевне вітрогенератором займусь дещо пізніще ...

ps
На рахунок кріплення моторколеса з одного боку , то маю сумніви що навіть при метрових лопастях воно довго проживе , ліпше дати все таки вилку ( двосторонню ) думаю - повернути її так щоб і шуму менше створювалося і щоб ребром ( вузьким боком ) до вітру стояла ...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 11:25 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Цитата:
їх там стільки щоб стартувало якнашвидше , вже при 2-3 мнс

Мабуть треба повторити: потужність вітру падає пропорційно кубу швидкості, тобто якщо розрахувати, що вітряк буде видавити 1 кВт при 8 м/с, то при 4 м/с з цього кіловату лишиться всього 125 Вт, а при 2 м/с - жалюгідні 15 Вт...

Цитата:
концепт екологічного вело-електромобіля

Це Вам треба австралійські перегони електромобілів дивитися - за багато років вони уже величезний досвід напрацювали, навіть якщо обмежитись авто без фотопанелей: оптимальне шасі, положення водія, двигуни і т.д.
Саме по собі МК - теж не досить хороший вибір (воно просто ширпотреб) - через неправильне фазування зі зростанням швидкості падає кпд і взагалі обмежується сама швидкість,.. також вільний хід можливий тільки при механічному доопрацюванні - саме колесо навіть відключене повністю противиться руху...
Цитата:
маю сумніви що навіть при метрових лопастях воно довго проживе

Зробіть шось типу тормозного диску велосипеда, який розмістіть зі сторони кріплення МК до основної конструкціі, а на нього уже лопасті. Саме МК при цьому виступить вперед таким собі "коком". Плече сил при цьому буде мінімальне.
Також зауважу, що вісь досить міцна, а основне навантаження від вітру буде іти вздовж неї... якщо лопасті відбалансуєте, звичайно )))
Сама вітроголовока достить легка порівняно з велосипедистом: порядку 6 кг саме МК і по кілограму лопасті...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 11:31 
Не в сети
Активный участник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 15:29
Сообщения: 1049
Откуда: Украина ,Херсонская ,Г,Цюрупинск
Попливе швидше той що змодельований з гвинта гелікоптера.гвинт онипка одинаково поганий як для води так і для вітру Єдине що гвинт повинен бути виготовлений з врахуванням більш щільного водяного середовища


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 11:32 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Так є така справа , противиться трохи при вільному ході , але що ж поробиш , воно еффективніще у велотранспорті ніж городити мотоциклетну систему з ланцюговою передачею на одне і педальною передачею на інше колесо ...бо звичайні ланцюги велосипедні , мотори понад 1000 ватт рвуть дуже швидко та кассети зїдають .

ось такий гібрид наприклад незабаром вийде в серію - http://youtu.be/C-hXLoj0Dag


Жека , вітер слабший за 3-4 мнс не мізер , що коли сильніщого взагалі немає , кілька днів ? Де будуть аккумулятори зарядженіші в мене з Онипкоподібним ротором чи у вас з супер-пупер фізико прорахованим трьохлопастним але нерухомим ?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 11:58 
Не в сети
Активный участник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 15:29
Сообщения: 1049
Откуда: Украина ,Херсонская ,Г,Цюрупинск
ВАС ВРЯТУЄ 20 ватТ за добу???За тиждень 120 ватт???ТАКУ Єнегію від правильно виготовленного гвинта ви запасете за якихось пів години.Повірте за тиждень в любому випадку знайдеться такий вітер


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 13:30 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Жека якось не віриться що Оніпкоротор вже аж настільки нееффективний , мужик ніби шеф якогось там наукового товариства і команду має серйозну і визнання у світі ... але то пусте , мені не вперлося саме в цю форму ротора . Важливо щоб був тихохідний і працював при слабшому вітрі як 5 - 7 мнс. Ось цей вітряк що Elm підказав теж не поганий , такий справді непогано було б зробити ( працює від 3 мнс. тихіщий від аналогів ) . Якого діаметру його треба робити ? Для кіловатного моторколеса ? Конроллер є як вже писав , його напевне можна буде запрограмувати якось , щоб все еффективно працювало ... http://youtu.be/sdBonRBv19I


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 17:00 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Цитата:
звичайні ланцюги велосипедні , мотори понад 1000 ватт рвуть дуже швидко та кассети зїдають

Ви мене прямо вбиваєте своєю дитячою наївністю.
Людина розвиває близько 200Вт,.. очевидно що потужність в П'ЯТЬ :!: разів більша буде ламати велосипедний механізм розрахований на людину + деякий запас.
Для передачі такої потужності треба використовувати запчастити від скутера або мотоцикла.

Цитата:
Якого діаметру його треба робити ? Для кіловатного моторколеса ?

Трохи вище я давав посилання на сайт Розіна: там є табличка яку потужність ми можемо зняти при заданому діаметрі вітряка та швидкості вітру; те що вітряк буде мати іншу будову вплине лише на обороти (тобто знаменники в таблиці).


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 21 дек 2014, 17:03 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Цитата:
Жека якось не віриться що Оніпкоротор вже аж настільки нееффективний , мужик ніби шеф якогось там наукового товариства і команду має серйозну і визнання у світі

Той же Дмитро Мотовилов чи Петрик теж обвішані грамотами хоч відбавляй, але це зовсім не значить, що не продають кота в мішку... Взагалі нав'язлива реклама якраз і характерна різного роду бульбуляторам :lol:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 фев 2015, 05:36 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Тут приклад велоелектрогібрида що зробив американець з Мінесотти Rich Kronfield - http://youtu.be/VwuzVTswuA4

Тепер щодо моєї ситуації . Маю 2 маоторколеса 1 на 3000 вт. це буде привідним та 1 на 1000 вт. яке все ще валяється без діла ... Планував робити ланцюгову передачу на заднє моторколесо - щоб був і електропривід і педальний - мускульний . Та тепер сумніваюся трохи , а що коли використати оце кіловане моторколесо в якості генератору ? Для зарядки аккумуляторів ?

Аккумуляторів є7 штук по 12 воль , в суммі напруга робоча буде 84 вольта .
Моторколесо розкрутити педалями можна через кассету ( шістку ) аж до 80 - 90 кмг. ( перецеденти є ) , як налаштувати контроллер ? На рекуперацію чи що ? Вона рекуперація ж працює тільки при гальмуванні чи як ?

Як налаштувати контроллер щоб мати змогу педалями заряджати аккумулятори ?

Це розглядаю як допоміжний засіб , основна зарядка буде від розетки ... але в довгих подорожах генераторний варіант файна штука помоєму ...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 фев 2015, 11:28 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Цитата:
Як налаштувати контроллер щоб мати змогу педалями заряджати аккумулятори ?

Контролер або зразу має цю опцію, або ні...
Дійсно це називається рекуперація, вона працює коли колесо крутиться, а " ручка газу" не нажата.

Цитата:
Моторколесо розкрутити педалями можна через кассету ( шістку ) аж до 80 - 90 кмг

Багато що можна, особливо якщо немає що робити...

Основним залишається одне: мірилом завжди виступають такі величини як потужність і енергія - тобто можете пхати педалі так, що чуб буде стояти дибом, але якщо генератор і видасть 500 Вт на декілька хвилин, то далі здохнете - і не має значення буде там шістка, чи прямий привід.

До речі, коник теж довго не видає стандартну "лошадиную силу", що всього 735 Вт...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 фев 2015, 12:19 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Elm писал(а):
Цитата:
Як налаштувати контроллер щоб мати змогу педалями заряджати аккумулятори ?

Контролер або зразу має цю опцію, або ні...
Дійсно це називається рекуперація, вона працює коли колесо крутиться, а " ручка газу" не нажата.

Цитата:
Моторколесо розкрутити педалями можна через кассету ( шістку ) аж до 80 - 90 кмг

Багато що можна, особливо якщо немає що робити...

Основним залишається одне: мірилом завжди виступають такі величини як потужність і енергія - тобто можете пхати педалі так, що чуб буде стояти дибом, але якщо генератор і видасть 500 Вт на декілька хвилин, то далі здохнете - і не має значення буде там шістка, чи прямий привід.

До речі, коник теж довго не видає стандартну "лошадиную силу", що всього 735 Вт...



Elm

Основною буде зарядка від розетки звичайно ж . Педальна підзарядка розглядається як корисна функція для ПІДЗАРЯДКИ та як фітнес-опція .

Велосипедист рекамбент байку видає не 250 вт. а 300 - 400 вт. ! Це можливе через лежачу посадку - еффективність положення , спина вперта по всій площині - можна тиснути і сильніще і довше в порівнянні зі звичайним велосипедистом . І якщо мова про - * зберегти енергію , витягнути якнайбільше енергії в ситуації , то такий варіант з генератором буде щонайменш настільки ж еффективним як і прямий привід ланцюгом на фрівілл моторколеса ...

http://youtu.be/aAVVo757dng?list=PL2842F2B2770CD4EA

Треба налаштувати контроллер , там функція рекуперації є . Але не розібрався ще з нюансами налаштування ...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 фев 2015, 23:07 
Не в сети
Супермодератор

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 21:00
Сообщения: 2307
Цитата:
Велосипедист рекамбент байку видає не 250 вт. а 300 - 400 вт. !

Ох... видає... - на пару хвилин видає ж, а на пігодини - уже ні.
А нетренована людина і того менше, так що не треба тут розводити "засоби проти монахів" :!:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 28 фев 2015, 16:35 
Не в сети
Стажер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 дек 2014, 02:39
Сообщения: 12
Откуда: Україна
Тут без жодних електропідтримок аппарат , виключно людська сила та відмінна механіка - http://youtu.be/jdOAs4FhSKo


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 мар 2015, 20:00 
Не в сети
Новичок
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 29 мар 2015, 18:59
Сообщения: 2
Вітаю усіх учасників форуму! Я автор Ротора Оніпко, відверто немає часу читати форуми. Випадково попав на Ваш (наш) форум і здивувався величезними спотвореннями які публікуються в Інтернеті щодо вітроустановок на основі Ротора Оніпко. Тому вирішив надати відповіді на всі Ваші запитання .Забігаючи наперед, готується до видання книга « Вітроенергетика для чайників і не тільки»-назва буде уточнена . Раніше наші видання в 2008 році «Мала вітроенергетика» та «Вітроенергетика та енергетична стратегія» давно розпродані. Готуйте запитання і надсилайте на сайт onipko.com або на rotor@onipko.com
Відповіді будуть саме на цьому сайті. Для наших експертів повідомляємо: Ротор Оніпко на вимогу Єврокомісії з енергетики 11 грудня 2014 року пройшов прискіпливу експертизу в Міжнародному бюро (BUREAU VERITAS) в Парижі і отримав рекомендації для впровадження і фінансування в рамках проекта ORVET по програмі EUROGIA-2020.

Хай Вам щастить! З повагою, Олексій Оніпко


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 33 ]  На страницу 1, 2  След.

Часовой пояс: UTC + 4 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB